top of page

Student Group

Public·511 members

Tromsø Storm mot Frøya på nett 15 oktober 2023

for 14 timer siden — ... mot Tromsø Storm ... Her er bildene fra Tromsø Storms 97–105-tap hjemme mot Frøya søndag. Foto: Håkon Steinmo. Arbeidet klubben ...

Tromsø Storm Frøya på online 15.10.2023 TV for 10 timer side for 3 timer siden — 2020 — Froya - Tromso Storm - 04.01.2020 ? Basketball livescore ▻ Live stream online | fscore.com.gh. Tromsø Storm mot Fyllingen på nett 14 ... Tromsø Storm mot Frøya på tv 15 oktober 2023 Se på nettet for 14 timer siden — for 7 døgn siden — Men fredag er det klart for storkamp mot Kongsberg Miners. Tromsø Storm slo tilbake med storseier dagen etter 22. sep. 2) Dernest: Spillere flytter på seg. For noen handler det om utdanning og muligheter; for andre er det åpenbart økonomisk motivert. Jeg ønsker velkommen at tiden er forbi da gode, norske spillere ikke bare blir satt pris på, men at de også har en prislapp. 3) Én ting er hvordan lagene ser ut på papiret, noe annet er det når sesongen oppsummeres og det viser seg at det i hvert fall ikke var noe verdipapir. Importer med gode CVer er ikke alltid noen garanti for suksess. I alle idretter handler det om å prestere og levere; en CV er hentet fra en annen tid, et annet sted, i en annen liga. Norsk lynne og norsk kultur passer ikke for alle. Vi har importer som har valgt å etablere seg i Norge for godt, og vi har importene som omtrent snur i døra. 4) Det er fint om klubbene tester fibernett og mikrofonkvalitet FØR BLNO-sendingene på TV2Play skal starte. Det er ulovlig, uønsket og på alle måter bannlyst. Men OM det hadde handlet om et veddemål, ville oddsen være ekstremt lav på et nytt mesterskap til Gimle. Jeg har vondt for å se at laget er særlig svekket. Jørgen Odfjell ut? Javel, men Hallvard Staff inn. Lars Espe til Fyllingen? Javel, men fortsatt med Mikkel Kolstad, Reidar Greve og Kristoffer Gjerde Sætren. Kanskje har Milovan Savic fått litt mer orden på knærne, og noen mener sågar å ha sett Magne Fivelstad i kulissene. Men rykter er rykter. I sum er dette mer enn nok, i hvert fall for meg. Jeg har fulgt Hallvards karriere såpass tett i så lang tid at jeg nødvendigvis er spent på hva han får til i Gimle. [TV===] Tromsø Storm mot Frøya på nett 15 oktober 2023 for 14 timer siden — [TV===] Tromsø Storm mot Frøya på nett 15 oktober 2023 Så håper jeg han ristet av seg alle bomskudd fra midrange i treningskampen mot Frøya ... Valen Tejada, Christopher Dalland, Jørgen Lamo – bra navn! Jeg kommer til å følge godt med på Etienne Aspevik som på landslaget som U16-spiller var litt for beskjeden. Nå forventes det at han tar for seg. – En stor og sterk kar, hardtarbeidende og bevegelig og godt skolert, sier Frode Ramberg om JD Muila. Det er vel omtrent det enhver coach vil finne på å si om nesten alle importer til BLNO. Det gjenstår å se … Ognjen Nisavic trenger ingen presentasjon, de fleste vet hva han står for. Motstandere håper selvfølgelig at periodene der han «tar av» blir færrest mulig og kortest mulig. Tromsø Storm mot Frøya på tv 15/10/2023 Bo for 3 timer siden — Tromsø Storm mot Frøya på tv 15/10/2023 Bo 20. apr. 2015 — DIALOG: Tromsø Storm og Frøya Basket kjemper en kamp om hvem som skal få Nicholas ... For å være ærlig, jeg begynner å bli drittlei av at han utelukkende «selges» som dunkekonge. Det er nesten som om Cirkus Arnardo har kommet til by’n der Hallvard er den store attraksjonen. Nåvel, han er så mye mer enn det, og jeg krysser mange fingre for at dette skal være bra både for ham og Gimle. 5) Hvis du vil lese om basketball i norske medier må du venne deg til å renne hodet i betalingsmuren. Faktisk er vel basket. no og denne bloggen de eneste gratistjenestene. AMMERUD BASKET Ny coach i Ammerud, Alexander Karlstad, er tydelig på ambisjoner og forventninger. «Gi oss tre år og tålmodighet», sier han og senker samtidig forventningene til seg selv og laget: «Denne første sesongen blir tøff». Tromsø Storm klarte ikke stå distansen ut mot Frøya 30. sep. 2018 — Tromsø Storm-Frøya: 63–69. Etter en jevn start på 1. periode, tok sørget to poeng fra Cameron Gregory og fire hver fra Johannes Lange og ... Storm raknet og gikk på en smell i Bergen 6. jan. 2018 — GIMLE BBK-TROMSØ STORM 71-55. Tromsø Storm spiller i helga to tøffe bortekamper i Bergen mot Gimle og Frøya. Den første av de to kampene ... [[[DIREKTESTRØMMING](((]] Bærum mot Tromsø Storm på 7. okt. 2023 — 2022Nyheter Frøya mot Gimle! Baerum Basket vs Tromso Storm Direkte resultat Hvor kan jeg se Baerum Basket vs Tromso Storm på nettet? Absolutt hele familien Haugen hører hjemme i Nadderudhallen, men jeg lover likevel å heie på Gaute – og alle de andre jeg har vært så heldig å få jobbe med. BÆRUM BASKETBærum fikk fortjent cred for innslaget av unge talenter forrige sesong. I 2023/24 blir det enda flere. I fjor var det kanskje vel så mye en dyd av nødvendighet som en bevisst ungdomssatsing. Espen Fjærestad som eldstemann på et basketbilde..? Tiden flyr! (Foto: Marianne Stenerud) – Det er klart vi sparer penger ved ikke å ha importer. Men mest av alt ønsker vi å bygge opp en gjeng og tenke mer langsiktig, sier Bærum-leder Hege Rokne til basket. no. Men jeg liker mye mer enn dette. Auduns stil på benken, Mikkels kroppsbeherskelse og balanse, Kristoffers fandenivoldske jobbing, Milovans basketintelligens. Kanskje blir det tøffere å gå hele veien i år. (Og jeg setter IKKE penger på det). KONGSBERG MINERS «It ain’t over till the fat lady sings», eller før Stein Erik er ferdig på telefonen. Da jeg var på Den Store Trenerhelgen, registrerte jeg stadig vekk Stein Erik med telefonen til øret – langt borte i andre enden av P-plassen. Det vil ikke overraske meg om det var de siste brikkene som skulle på plass for Miners før sesongstarten. En spennende overgang. En overraskende import? Sentrale aktører i nye roller – Eric Gilchrese går fra blått til grønt, mens Juan Ferrales tar over som coach for Miners. Tromsø Storm mot Frøya på tv 2022 15 oktober 2023 for 14 timer siden — 2023 — Tromsø Storm tar søndag imot Centrum Tigers til sesongens første hjemmekamp i Basket på TV stream - Kanal, TV-tider | TVkampen. (TV#) Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på nett 23 september 22. sep. 2023 — (TV#) Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på nett 23 september 2023 Asker Aliens må slå serieleder Kongsberg Miners i siste kamp i ... [[[SE PÅ NETTET]]!!] Nidaros Jets mot Frøya på tv 8 oktober [[SPORT TV>>]***] Bærum mot Tromsø Storm på live 7 oktober 2 for 1 døgn siden — Gledelig var det å se Johannes spilles to meget effektive og god kamper borte ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• James Stiller
    James Stiller
  • jacobs glenn
    jacobs glenn
  • JamesonCooper
    JamesonCooper
  • ShevonColby
  • Lucas Parrish
    Lucas Parrish
bottom of page